Arama motorlarını kullanıp firmaları aradığımızda kendi sitelerinin yanı sıra haklarında yapılan şikâyetleri de görmek mümkün.
Cepkask ve Teknokask hizmetleri içinde aynı şeyler geçerli. Ancak yapılan birçok şikâyet yorumu sözleşme şartlarına uyulmadığını yani hizmeti satan firmanın değil de hizmet sahibinin üstüne düşen sorumlulukları yerine getirmediğini açıkça göstermektedir. Hizmet sahibi firmanın bütün sitelerinde, bayilerde ve internette teknoloji üstüne medya yayını yapan birçok sitede bulunan sigorta poliçesini okumamaları veya işlerine geldiği gibi yorumlamalarından kaynaklıdır.
Hizmet verdiği alanda Türkiye’nin ilk ve tek sigortası olan bu hizmet birçok büyük firma tarafından desteklenmekte büyük medya kuruluşlarının haberlerinde veya yayın mecralarında övgüyle yer almaktadır. Ayrıca hizmet verdiği uzun yıllardır yüksek sayıda k müşterilerini göz önüne alınırsa var olan şikâyet sayıları ve konularının ne denli az olduğu hatta asılsız olduğu ortaya çıkmaktadır.
Şeffaf bir hizmet anlayışı ve düşük maliyetlerle birçok müşterisinin memnuniyetini sağlamış bu hizmetin acımasız bir şekilde eleştirilmesi düşündürücü bir durum. Bu durumda da insanın aklına acaba yapılan yorumlarda firmaya karşı bir art niyet veya haksızlığını bastırmak adına sosyal ağlarda karalama politikası gütmek olabilir mi?
Tüketiciler satın alacakları hizmetler hakkında araştırma yaparken bu hizmetin ne kadar süredir varlığını koruduğuna, ne kadar insanın bu hizmete sahip olduğuna, bu hizmeti destekleyen kurum ve kuruluşlara, hizmeti sunan firmanın geçmişine başarılarını incelemeleri daha sağlıklı bir fikir verir. Her internet kullanıcısının rahatlıkla üyelik aldığı ve istediğini yazabildiği forum ve benzeri siteler özellikle hizmetler hakkında sadece tek taraflı ve yanlı bir fikir verebilir.
Sürekli gündemde olan bilinçli tüketici olmak söylemi de ürünü, hizmeti ve firmayı enine boyuna ölçümlerle değerlendirmekten geçmektedir.
Siz değerli okuyucu ve tüketicilerinde bu şekilde değerlendirmesi gerektiğini düşünerek bu tarz hizmetlerin yaygınlaşması ve rekabet çerçevesin de daha kaliteli hizmetler sunması dileklerimi sunmaktayım.
Hizmet verdiği alanda Türkiye’nin ilk ve tek sigortası olan bu hizmet birçok büyük firma tarafından desteklenmekte büyük medya kuruluşlarının haberlerinde veya yayın mecralarında övgüyle yer almaktadır. Ayrıca hizmet verdiği uzun yıllardır yüksek sayıda k müşterilerini göz önüne alınırsa var olan şikâyet sayıları ve konularının ne denli az olduğu hatta asılsız olduğu ortaya çıkmaktadır.
Şeffaf bir hizmet anlayışı ve düşük maliyetlerle birçok müşterisinin memnuniyetini sağlamış bu hizmetin acımasız bir şekilde eleştirilmesi düşündürücü bir durum. Bu durumda da insanın aklına acaba yapılan yorumlarda firmaya karşı bir art niyet veya haksızlığını bastırmak adına sosyal ağlarda karalama politikası gütmek olabilir mi?
Tüketiciler satın alacakları hizmetler hakkında araştırma yaparken bu hizmetin ne kadar süredir varlığını koruduğuna, ne kadar insanın bu hizmete sahip olduğuna, bu hizmeti destekleyen kurum ve kuruluşlara, hizmeti sunan firmanın geçmişine başarılarını incelemeleri daha sağlıklı bir fikir verir. Her internet kullanıcısının rahatlıkla üyelik aldığı ve istediğini yazabildiği forum ve benzeri siteler özellikle hizmetler hakkında sadece tek taraflı ve yanlı bir fikir verebilir.
Sürekli gündemde olan bilinçli tüketici olmak söylemi de ürünü, hizmeti ve firmayı enine boyuna ölçümlerle değerlendirmekten geçmektedir.
Siz değerli okuyucu ve tüketicilerinde bu şekilde değerlendirmesi gerektiğini düşünerek bu tarz hizmetlerin yaygınlaşması ve rekabet çerçevesin de daha kaliteli hizmetler sunması dileklerimi sunmaktayım.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder